מהי מטרת האפליקציה?
יישום פופולרי מבוסס GPS המאפשר הזמנת מונית בהתבסס על מיקומם של הנוסע והמונית.
מה הם שימושי האפליקציה ?
- הזמנת מונית בהתבסס על מיקומם של הנוסע והמונית. השירות זמין, אל הנוסע מקושרת מונית הפנויה הקרובה ביותר אליו
- איתור אוטומטי של מיקום המזמין; לחילופין, הגדרה ידנית של מיקום המוצא;
- הגדרת כתובת יעד;
- רישום הערות לנהג;
- קביעה מראש של זמן תחילת הנסיעה;
- הזמנת מונית לצורכי משלוח;
- אפשרות לבטל הזמנת מונית תוך 3 דקות מרגע ההזמנה;
- השמעת צליל התראה כאשר נהג מאשר קבלת הנסיעה.
עם האישור מתקבלים גם החיוויים הבאים:
* שם הנהג
* חיווי מתעדכן של מיקום המונית על גבי מפה (לליקויי ראייה). החיווי מתעדכן עד להגעתה אל המזמין.
* חיווי מתעדכן של זמן ההגעה המשוער; - אפשרות ליצירת קשר טלפוני עם הנהג עד להגעתו
אפשרות לדירוג הנהג;
אפשרות של הנהג לדירוג הנוסע; - אפשרות ליצירת קשר בצ'ט עם שירות הלקוחות לצורך קבלת מידע, תלונות ומשוב.
דוגמאות לשימוש
הזמנת מונית לנסיעה או למשלוח.
דוגמה 1: אני נמצא במגדל אור ומעוניין להזמין מונית הביתה;
דוגמה 2: אני נמצא בחיפה ומעוניין להזמין לחבר מונית שתיקח אותו הביתה;
דוגמה 3: אני מעוניין לשלוח חבילה
דגשים יתרונות/חסרונות
- דגשים
צריכת סוללה גבוהה. לכן מומלץ לכבות את היישום כשאינו השימוש
ניתן לקבל שירות לקוחות טלפוני אך ורק לאחר פנייה בכתב וקבלת אישור מראש מנציגי החברה - יתרונות
מתאימה לשימוש ע"י משתמשים עם עיוורון ועם לקויות ראייה – האפליקציה בסה"כ נוחה לשימוש באמצעות קורא מסך.
האפליקציה קלה לשימוש, אינטואיטיבית, מספיקה היכרות בסיסית עם טלפונים חכמים ואפליקציות.
הזמנה לפי מיקום מונית פנויה ביחס למיקום הנוסע חוסכת זמן ועלויות;
גביית התשלום באמצעות כרטיס האשראי מונעת את ההתעסקות עם כסף מזומן.
שירות הלקוחות זמין בצ'ט 24/7. - חסרונות
אין אפשרות להזמין מראש נהג מוכר/קבוע;
אין אפשרות לדעת את פרטי הנהג אלא רק במקרים חריגים, וזאת, דרך שירות הלקוחות;
תודעת השירות תלויה בטוב ליבו של הנהג, למשל: ישנם נהגים המסרבים להסיע עיוורים המלווים בכלב נחייה, בניגוד לתקנות הנגישות
נתונים טכניים
מערכת הפעלה ios + Android
גרסת מערכת הפעלה ios 10 ומעלה, אנדרואיד 6 ומעלה
האם האפליקציה תומכת בעברית?
כן.
האם האפליקציה חינמית?
היישום חינמי, השימוש בשירות לפי מונה ובתוספת 5 ₪ דמי הזמנה
האם קיימת תמיכה בשימוש?
ניתן לקבל מענה מהיר בהתכתבות. ניתן לקבל שירות לקוחות טלפוני אך ורק לאחר פנייה בכתב וקבלת אישור מראש מנציגי החברה. דירוג התמיכה: 5/ 3
האם האפליקציה יציבה?
מדד היציבות מתייחס לאחידות בתפקוד היישום ללא הפרעות לא מתוכננות, עצירה או סגירת עצמאית של היישום תוך כדי עבודה.
האפליקציה יציבה מאוד 5/5
- לא יציבה כלל
- יציבות נמוכה
- יציבות בינונית
- יציבות גבוהה
- יציבה מאוד
דירוג נגישות לעיוורון:
האפליקציה בסה"כ נוחה לשימוש באמצעות קורא מסך, ישנם מספר כפתורים ללא שם תקין.
מדד הנגישות 5/4
- לא נגישה כלל
- נגישות נמוכה
- נגישות בינונית
- נגישות גבוהה
- נגישה מאוד
התאמה ללקות ראייה
כן
נכתב על ידי עדי נתן, מומחה לטכנולוגיה מסייעת ובדיקות נגישות במגדל אור.