מהי מטרת האפליקציה?

יישום פופולרי מבוסס GPS המאפשר הזמנת מונית בהתבסס על מיקומם של הנוסע והמונית.

מה הם שימושי האפליקציה ?

  • הזמנת מונית בהתבסס על מיקומם של הנוסע והמונית. השירות זמין, אל הנוסע מקושרת מונית הפנויה הקרובה ביותר אליו
  • איתור אוטומטי של מיקום המזמין; לחילופין, הגדרה ידנית של מיקום המוצא;
  • הגדרת כתובת יעד;
  • רישום הערות לנהג;
  • קביעה מראש של זמן תחילת הנסיעה;
  • הזמנת מונית לצורכי משלוח;
  • אפשרות לבטל הזמנת מונית תוך 3 דקות מרגע ההזמנה;
  • השמעת צליל התראה כאשר נהג מאשר קבלת הנסיעה.
    עם האישור מתקבלים גם החיוויים הבאים:
    * שם הנהג
    * חיווי מתעדכן של מיקום המונית על גבי מפה (לליקויי ראייה). החיווי מתעדכן עד להגעתה אל המזמין.
    * חיווי מתעדכן של זמן ההגעה המשוער;
  • אפשרות ליצירת קשר טלפוני עם הנהג עד להגעתו
    אפשרות לדירוג הנהג;
    אפשרות של הנהג לדירוג הנוסע;
  • אפשרות ליצירת קשר בצ'ט עם שירות הלקוחות לצורך קבלת מידע, תלונות ומשוב.

דוגמאות לשימוש

הזמנת מונית לנסיעה או למשלוח.
דוגמה 1: אני נמצא במגדל אור ומעוניין להזמין מונית הביתה;
דוגמה 2: אני נמצא בחיפה ומעוניין להזמין לחבר מונית שתיקח אותו הביתה;
דוגמה 3: אני מעוניין לשלוח חבילה

דגשים יתרונות/חסרונות

  • דגשים
    צריכת סוללה גבוהה. לכן מומלץ לכבות את היישום כשאינו השימוש
    ניתן לקבל שירות לקוחות טלפוני אך ורק לאחר פנייה בכתב וקבלת אישור מראש מנציגי החברה
  • יתרונות
    מתאימה לשימוש ע"י משתמשים עם עיוורון ועם לקויות ראייה – האפליקציה בסה"כ נוחה לשימוש באמצעות קורא מסך.
    האפליקציה קלה לשימוש, אינטואיטיבית, מספיקה היכרות בסיסית עם טלפונים חכמים ואפליקציות.
    הזמנה לפי מיקום מונית פנויה ביחס למיקום הנוסע חוסכת זמן ועלויות;
    גביית התשלום באמצעות כרטיס האשראי מונעת את ההתעסקות עם כסף מזומן.
    שירות הלקוחות זמין בצ'ט 24/7.
  • חסרונות
    אין אפשרות להזמין מראש נהג מוכר/קבוע;
    אין אפשרות לדעת את פרטי הנהג אלא רק במקרים חריגים, וזאת, דרך שירות הלקוחות;
    תודעת השירות תלויה בטוב ליבו של הנהג, למשל: ישנם נהגים המסרבים להסיע עיוורים המלווים בכלב נחייה, בניגוד לתקנות הנגישות

נתונים טכניים

מערכת הפעלה ios + Android

גרסת מערכת הפעלה ios 10 ומעלה, אנדרואיד 6 ומעלה

האם האפליקציה תומכת בעברית?

כן.

האם האפליקציה חינמית?

היישום חינמי, השימוש בשירות לפי מונה ובתוספת 5 ₪ דמי הזמנה

האם קיימת תמיכה בשימוש?

ניתן לקבל מענה מהיר בהתכתבות. ניתן לקבל שירות לקוחות טלפוני אך ורק לאחר פנייה בכתב וקבלת אישור מראש מנציגי החברה. דירוג התמיכה: 5/ 3

האם האפליקציה יציבה?

מדד היציבות מתייחס לאחידות בתפקוד היישום ללא הפרעות לא מתוכננות, עצירה או סגירת עצמאית של היישום תוך כדי עבודה.

האפליקציה יציבה מאוד 5/5

  • לא יציבה כלל
  • יציבות נמוכה
  • יציבות בינונית
  • יציבות גבוהה
  • יציבה מאוד

 דירוג נגישות לעיוורון:

האפליקציה בסה"כ נוחה לשימוש באמצעות קורא מסך, ישנם מספר כפתורים ללא שם תקין.

מדד הנגישות 5/4

  • לא נגישה כלל
  • נגישות נמוכה
  • נגישות בינונית
  • נגישות גבוהה
  • נגישה מאוד

 התאמה ללקות ראייה

כן

נכתב על ידי עדי נתן, מומחה לטכנולוגיה מסייעת ובדיקות נגישות במגדל אור.